Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 27 noiembrie 2012

Chill

aici exista melodii care

sunt pentru liniste

Chill

2 zile incoace tot acelasi suflet nu-mi tace si in minte i se toarce si intoarce muzica, starea de confort, si sentimentul de …….

relax, just hear, and dream with eyes wide open

Read Full Post »

Principiu/ii

Iată aşa se întâmplă cînd avem principii:

Varianta 1.

El. Eu am un principiu legat de relaţionare cu fetele, dacă mă vor atunci mă vor gasi!

Ea. Şi eu am acelaşi principiu!

Concluzia: Principles connect people 🙂

Varianta 2.

El: Eu am un principiu să testez cît e de materialistă fata, ca să vad dacă banii contează atît de mult pentru ea!

Ea: Eu am un principiu să testez cît e de zgîrcit baiatul, pentru ca na, tre să fii sigură de faptul că barbatul e in stare să ofere siguranţă financiară!

Concluzia: Trade is the trust 🙂

Varianta 3.

El: Eu am un principiu, fata trebuie să aibă un suflet bun, să fie inteligentă, şi desigur să arate ca pe „obloşkă” (90-60-90, şi dinţii să fie sănătoşi!) aka bine să arate, mă înţelegi nu?!

Ea: Eu am un principiu, el să arate bine fizic (ca pe „obloşkă”), să aibă un simţ al umorului, să fie bun la suflet.

Concluzia: The trade it’s still a power 🙂Imagine

Read Full Post »